Summa sidvisningar

måndag 25 februari 2013

Separationsångest!

Ja, lite i alla fall... Har bestämt mig för att det är dags att avsluta mitt DT-uppdrag hos Pysseltagen, och när jag började räkna efter upptäckte jag att det är nästan 4 år sen nu som jag började där. Verkligen alldeles i början av "scrapkarriären", hade bara hållit på några månader när jag hade förmånen att få erbjudandet :). Roliga och utvecklande år har det varit och jag kommer sakna Pysseltagen, Inger och mina fantastiska "DT-kollegor", men, hur det än är så tar det ganska mycket tid och det är dags att hinna göra lite andra saker också...kanske träna lite t ex :)... Älskar ju fortfarande pysslet, men när tiden är begränsad kan det vara skönt att  få göra precis det man har lust med i pysselväg, och undvika att det smyger sig in "måste " och  "borde" i det som ska vara ren avkoppling...Men lite tomt kommer det att bli :).

Så idag gjorde jag mitt sista inlägg i Pysseltagens blogg, med detta kort:



Stämpeln är "Angie" från Kraftin´ Kimmie Stamps, färglagd med distressrefillers. Textstämpeln följer med. Pappren är BoBunnys "Apple Cider" som kom i höstas. Blommorna gjorda mha TH Decorative Strip Die- Tattered Flower Garland. 
Har följt veckans fina skiss hos Sketchy Colors, Challenge #152

...så kortet blir även bidrag dit.




Nu ska jag deppa och äta praliner i TV-soffan en stund. Sen mot nya utmaningar ;) !

KRAM!
Eva







1 kommentar:

  1. Så fint kort! Så snygg fargelegging. Det var utrolig mye fint å se i din blogg, så jeg legger meg til som følger. :)

    SvaraRadera