Summa sidvisningar

måndag 14 maj 2012

Magnolia x 2

Måndagar är ju min bloggdag hos Pysseltagen men nu under maj månad även hos Pysseldags som jag har förmånen att gästa och denna vecka blev det varsitt kort med Magnoliamotiv.

Först till Pysseltagen, en liten drake som fick bli födelsedagskort till en 2-åring:


Närmare beskrivning av material mm finns här i Pysseltagens blogg och lilldraken får även vara med i veckans utmaning hos Sketchy Colors: Blått, Turkost (rosetten :) ) och grönt.



Sen ett Morsdagskort till Pysselgdags, där den fina textstämpeln kommer från Pysseldags:


Lite mer detaljer om detta kort finns här.


På insidan finns också ett par Pysseldagsstämplar, en kvinnosilhuett och en klocka:


Detta kort är gjort efter Veckans skiss hos Magnolia Down Under och blir alltså även bidrag dit.

Ha en skön måndag!

KRAM!
Eva


6 kommentarer:

  1. Underbara kort med fina detaljer
    Kram Inga

    SvaraRadera
  2. These are such gorgeous cards. I love the colouring of the images and the details also. Hugs Michele x

    SvaraRadera
  3. Hi Eva wow what a gorgeous card, your colouring is just stunning. hugs Shirleyxxxxx

    SvaraRadera
  4. Oooohhh och aaaaaaahhh har varit mina senaste ord när jag kollat dina inlägg;) helt ljuvliga kort och tavlan i förra inlägget...vill ha på min vägg;)

    kram
    Erika

    SvaraRadera
  5. WOW your cards are gorgeous, thanks so much for taking the time to enter at Magnolia Down Under this week
    Hugs
    Karen
    xxx

    SvaraRadera
  6. Jag gillar verkligen Mors Dag- kortet. Jag tycker att det är riktigt fint. Ljuvligt, minst sagt.
    Kram

    SvaraRadera