Summa sidvisningar

måndag 13 februari 2012

YEESS!!!

Jag blev så stolt och glad härom dagen när jag upptäckte att mitt kort i förra inlägget hade kommit Top 5 hos Make It Colorful, färgläggningsutmaning "Shading Red". Känns verkligen kul för det var många helt otroliga bidrag!

StampARTics DT har frossat i Maja Designs härliga papper "Lantliv"och resultatet finns att beskåda i en dubbelartikel, igår med kort och idag med andra pappersalster.

Detta är vad jag har knåpat ihop:


 Stämpeln heter "Andrea Acorn" från Kraftin´ Kimmie...
Insida:


Sen ett center step card med digistämpel från underbara Saturated Canary:



Förskräckligt söt, eller hur:)... Färglagd med Prismapennor.




Och till sist en påse som fylldes med choklad och blev "Gå-bort"present.
 Stämpel från RoxStamps:





Närmare beskrivning på material och verktyg till påsen finns här i Pysseltagens blogg.

Önskar er en bra vecka!

KRAM!
Eva

4 kommentarer:

  1. W.O.W!!! Vilka kort!!! Underbara.... Grattis till placeringen hos Make it Colorful - välförtjänt för ditt motiv var gruvlig läckert målat!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  2. Såg korten hos Stamartic igår och de är ju så vackra! Underbara färger och så vackert du färglägger.
    Grattis till topp-5 placeringen!
    Kram
    Rosemarie

    SvaraRadera
  3. Superfina kort, jag blev helt betuttad i det röda kortet. Så fint du färglägger. Cool stämpel, kram Gertrud

    SvaraRadera
  4. Gratulerar till top 5;) Jag är inte förvånad dina kort är helt underbara Eva.
    Kram
    Erika

    SvaraRadera