Summa sidvisningar

måndag 3 oktober 2011

Mera tags...och en brevlåda!

Ja nu var det ett bra tag igen sen senaste uppdateringen här... att det ska vara så svårt att blogga lite grann eftersom!  Det får helt enkelt bli ett kethcupinlägg idag igen då.

Känner mig alldeles lycklig idag, kom i eftermiddags hem från en helt fantastisk helg Röstånga i Skåne där Pysseltagen har arrangerat scrapträff- sååå himla trevligt har det varit och hur kul som helst att träffa Inger och de helt underbara DT-tjejerna. Vill du läsa mer om detta så kika gärna in i Pysseltagens blogg! Och ovanpå detta hann jag precis lagom hem för att hinna gå på Salsakurs- så nu känner jag mig liite mör faktiskt.

Så, till saken då :) , denna tag, med motiv från October stamps har flimrat förbi i Pysseltagens blogg som tips en torsdag:



Bakgrunden är gjord med hjälp av dessa hemgjorda stämplar av spillmaterial efter stämpelmontering-återvinning när den är som bäst :) :


Och så har ju härliga oktober, Halloweenmånaden börjat!! Två tävlingar ( minst!) med detta tema finns att kasta sig över. En hos Pysseltagen- tema  HALLOWEENTAG !!! (Gissa vem som fick bestämma det, hehe...)

Inspiration till denna:
Framsida:

Baksida

...distress stains så klart, och lite TH dies.

Även denna är gjord med stains men även påbättrad lite med lila dyna. Har stämplat med acrylfärg:



Så till nästa tävling med Halloweentema- StampARTic bjuder på denna skiss av Lene som ska användas till ett Halloweenalster:

Tävlingen och alla inspirationsalster hittar man här.

Mitt kort blev så här:


Underbara motivet Batty Princess från Kraftin´ Kimmie med hemgjord bakgrund ( behöver jag nämna att stains är inblandade :) )och lite TH masker, stämplar och dies.

Till sist- brevlådan! 

Gjord till en av helgens utmaningar, mer om denna hittar du här.





Nellie Snellen-motiv:


Tanken är att den ska få härbärgera årets ( eventuella) julpost :).

Nu ska jag stupa i säng ögonaböj!

Ha en riktigt skön vecka)

Kram!
Eva

6 kommentarer:

  1. Wow vilka underbara alster du visar oss, de är otroligt vackra allihop. Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Åh så läckra saker! Som att hamna i godisbutiken, vill ha allt!!!
    Kram Outi

    SvaraRadera
  3. Din brevlåda är bara såååå underbar. Jag har testat att göra en och det var inte svårt, men den blev ju inte som din....
    //en annan Eva

    SvaraRadera
  4. Du är då helt suverän när du får skapa till Halloween!!! Det märks verkligen att du gillar det för alsterna är toksnygga!

    Kramen!

    SvaraRadera
  5. Åhh.. Blir så sjukt inspirerad av det du gör. Jätteglad att jag hittade din blogg. Den ska följas :)

    SvaraRadera