Summa sidvisningar

lördag 13 augusti 2011

Hej igen!

Ett lååånggt blogguppehåll blev det i sommar, trodde nog att jag skulle hinna både pyssla och blogga lite mer . Har varit hemifrån i drygt 3 veckor men hade packat med mig lite väl valda pinaler i händelse av dåligt väder. Dock har både vädret och sällskapet varit alldeles för bra för att hinna med något pyssel :).
Ett (1) ! kort har jag i alla fall presterat under semestern,  kort till ett brudpar som gifter sig just idag faktiskt.. (och smakråd som jag var, vet jag vem som kommer ha snyggaste  klänningen på bröllopet  ;)...)

Här är i alla fall kortet:


Liljorna är egengjorda mha en nyinförskaffad bladstans. Det är verkligen kul att sitta och knåpa med egna blommor tycker jag, fast det tar en förskräcklig tid måste erkännas...

Insidan:

Ska jobba ikväll men tänkte hinna få lite pyssel gjort innan dess, har några grejor på G både till StampARTic och Pysseltagen som dyker upp i nästa vecka :).

Önskar alla ev kvarvarande tappra bloggläsare en riktigt skön helg !

KRAM / Eva



4 kommentarer:

  1. Vilket fint kort! Liljorna är verkligen superfina. Ha det gott.
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Ohh... helt underbart kort. Kan inte bestämma mig om jag ska köpa den bladstansen eller inte, men jag gillar vad du gjort. Underbar färg kombo!

    Kram
    Erika

    SvaraRadera
  3. Hejhej! :)

    Förälskade mig i kortet i blogginlägget nedan inne på Svensk Scrapbooking och gissa om jag blev glad när jag hittade din blogg av en slump via SasSas blogglista! :) La omedelbart till dig i min, plus i bokmärken OCH favoriter - vill inte tappa bort din blogg igen ;)

    Dina kort är hur läckra och inspirerande som helst. Du är makalöst duktig, dina idéer är helt fenomenala :)

    Vad kan jag säger mer?? Jag är ditt nya stora fan helt enkelt :)

    KRAMKRAM
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Ett underbart kort i jättefina färger. Dina blommor är helt otroligt vackra, ska nog köpa de där stansarna. Ha en underbar helg. Kram Katarina

    SvaraRadera