Summa sidvisningar

onsdag 12 januari 2011

Var går skamgränsen...

...för hur slö man får vara med att uppdatera sin blogg? 1 månad kanske, då klarar jag mig med några dagars marginal. Tiden vill liksom inte riktigt räcka till till både pyssel och bloggande, men pysslat har jag ialla fall gjort en del, om än alldeles för lite. Har jobbat över jul och mellandagarna men var ledig 1 v efter nyår. Tillbringade den med skidåkning i Idre och sen badmintoncup i Ö-vik , trevligt men inte mycket pysseltid.

På nyårsafton knåpade jag i alla fall ihop en liten present till festens värdinna, ett par små stämplade blockljus med tillhörande presentförpackning:


 TH-stämplar...

 Smällkaramellask enligt beskrivning som finns i 2010:s julnummer av Magnolia Ink. Har även gjort en liten beskrivning som kommer i Pysseltagens blogg i morgondagens Tips&Trix:


Närbild...



StampARTic blev sponsrade med jättefina stämplar, papper mm av Paperella, en finsk web-shop. 
Detta är vad jag gjorde av materialet:


Två present/ godispåsar med söta Popcorn the Bear- stämplar från Crafter´s Companion. Pappren kommer alla från en 6x6" Mini Pad  "Sugar Cookie" från Nikki Sivils Scrapbooker.

Baksidor:


Ett kort med sötbjörnarna  blev det också:



Kika in här för att se resten av teamets alster, helt underbara :)...

Nu ska jag skutta i säng, med ambition att återkomma snart ( i helgen kanske?!) med ny uppdatering :)

Ha det gott och tack för alla snälla kommentarer !

Kram/ Eva

3 kommentarer:

  1. Du är ju HELT makalöst bra!!! Så himla fina saker att man storknar! =) Nallarna är ju bara en dröm! =)
    ha det gott
    Kram Maritha

    SvaraRadera
  2. Jisses! - så mycket fint du har gjort!!!!

    SvaraRadera