Summa sidvisningar

fredag 17 december 2010

Nyheter!

Ja , nu kan jag faktiskt berätta en riktigt kul nyhet som jag fått gå och hålla på ett litet tag..fast nu är det officiellt ! Fick för ett litet tag sen erbjudande från StampARTic om att bli DT-medlem och gissa om jag ville det! Alla tjejerna där är ju mina idoler ju, har hämtat hur mycket inspiration som helst från dem så jag tackade förstås ja. Känns jättekul, väldigt smickrande men lite nervöst också, mycket att leva upp till där lixom....men man kan ju bara göra så gott man kan och hoppas att det räcker :). Hoppas vi ses där också!

Igår var min tur att presenteraTorsdagsTips&Trix i Pysseltagens blogg. Det blev lite blandat i Tim Holtz anda, gillar ju allt han gör men särskilt hans 12 Tags of Christmas där han bla visar lite fiffigheter man kan göra med embossingfoldrarna. Tips&Trix-inlägget med närmare beskrivningar hittar du här, tänkte nu bara visa resultaten, 3 julkort till (förstås):


Först ett som är MYCKET starkt inspirerat av TH:s Tag nr 7 med "trä"bakgrund:


Närbild på Julstjärna av hemgjord "Sticky Back Canvas":

 
Grungeboardbokstäver:

Sen ett par kort med Tegelväggsbakgrund och några TH/ Sissixdies:



Duvan är en färdig grungeboardfigur från TH-set:




Har ledig dag idag och ruskväder är det ute så jag tror jag ska smyga ner till pysselbordet några timmar innan det är dags att hämta barn igen :)

Ha en riktigt  TREVLIG HELG!

KRAM/ Eva

7 kommentarer:

  1. OOOOh men ooooh Så himla roligt GRATTIS, GRATTIS och du behöver inte alls oroa dig, du platsar verkligen som DT hos StampARTic ♥
    Underbara alster du visar, julstjärnan var ju sååå snygg!!
    Kraaamiz

    SvaraRadera
  2. Så mange goder ideer å bruke TH på:-D
    Ha en fin førjulstid :-D

    SvaraRadera
  3. Du behöver inte vara nervös Eva. Det kommer att gå så bra. Vi är såå glada att ha dig mer i teamet!
    Underbara kort du gjort!
    Gillar också Tim och hans 12 tags. Fattar inte riktigt hur han får till det alltid. Oh snyggt blir det.

    Ha en härlig onsdag kära du.
    Kram SasSa

    SvaraRadera
  4. Gratulerer Eva. Gleder meg til å følge Bloggen din for du gjør mange flotte "kunstværk" kan jeg se.

    Klem

    SvaraRadera
  5. GRATTIS!!! Jag var precis in på sidan och kollade lite och blev inte förvånad över att se dig där =D Du kommer att passa fantastiskt bra och dom är lyckligt lottade över att få ha dig med där!

    Go fortsättning!!

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  6. Jätte Grattis! Va kul att kunna se dig där också!
    Hoppas du haft en trevlig jul och nyår.
    Kram Erika

    SvaraRadera
  7. Gud så fina kort du gjort!
    Den med julblomman blev min favorit!
    Ha det bra!

    SvaraRadera